Logo Urzędu Miasta Pakość

Raport o Stanie Gminy Pakość za 2024 rok już dostępny

Ocena 0/5

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm. ) wójtowie (burmistrzowie i prezydenci miast) mają obowiązek do 31 maja każdego roku przedstawiać radzie gminy raport o stanie gminy. Raport podsumowuje działalność wójta (burmistrza, prezydenta miasta), a w szczególności realizację polityk, programów, strategii oraz uchwał rady gminy.

W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie prowadzonej na sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Burmistrzowi Miasta absolutorium, planowaną na dzień 26 czerwca 2025 r., składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób.

Zgłoszenia należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pakości, ul. Rynek 4 najpóźniej do dnia 25 czerwca 2025 r. do godz. 15.00.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 osób, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Raport o Stanie Gminy Pakość za 2024 rok znajduje się pod tym adresem...

Pliki do pobrania:

Formularz zgłoszenia
Format: docx, 19.47 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności