Logo Urzędu Miasta Pakość

Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych

Ocena 0/5

Trwają przygotowania do tegorocznych Dożynek Gminnych, które odbędą się 7 września br. na placu przy Informacji Turystycznej w Pakości. Właśnie w tej sprawie, w budynku Informacji Turystycznej, 18 lipca odbyło się spotkanie organizacyjne z sołtysami. 

Gospodarzem tegorocznego święta plonów będzie sołectwo Jankowo. W trakcie spotkania szczegółowo omówiono program imprezy oraz kwestie organizacyjne. Licząc na przybycie wielu gości organizatorzy zaplanowali ciekawe atrakcje uświetniające obchody, a także zadbali o bezpieczeństwo przybywających gości.  

W zebraniu uczestniczyli: burmistrz Pakości Michał Siembab, zastępca burmistrza Radosław Siekierka, główny specjalista ds. ekonomii społecznej Róża Sielecka, inspektor ds. obsługi biura Rady Miejskiej Anna Emeschajmer, specjalista ds. rozwoju obszarów wiejskich Marek Nieznalski, pomoc administracyjna Jarosław Kotyński, kierownik ds. kultury Ośrodka Kultury i Turystyki w Pakości Arkadiusz Fryszka oraz sołtysi naszej gminy. 

Galeria zdjęć

1. Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 2.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 3.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 4.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 5.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 6.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 7.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 8.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 9.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 10.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych 11.  Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności