Logo Urzędu Miasta Pakość

Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkoły podstawowej w Kościelcu

Ocena 0/5

Gmina Pakość realizuje projekt pt. „Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkoły podstawowej w Kościelcu w gminie Pakość poprzez indywidualizowanie procesu nauczania i wychowania” w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Głównym celem projektu jest wzrost jakości nauczania w Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu poprzez wdrożenie kompleksowego programu obejmującego zajęcia dodatkowe dla 80 uczniów Szkoły Podstawowej w Kościelcu (41K, 39M), doposażenie/lub utworzenie nowych pracowni szkolnych oraz dokształcenie 6 nauczycieli (3K, 3M) w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2021 r. 

Dofinansowanie projektu z UE: 133 973,75 zł

Przewidziane efekty realizacji projektu:

1.    Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych  – łącznie 27 osób, w tym 15 kobiet.
2.    Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne – łącznie 1 sztuka.
3.    Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.
4.    Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie – łącznie 80 osób, w tym 41 kobiet.
5.    Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie – łącznie 3 osoby, w tym 2 kobiety.
6.    Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
7.    Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie – łącznie 1 sztuka.
8.    Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu – łącznie 64 osoby, w tym 33 kobiety.
9.    Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.
10.    Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
11.    Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
12.    Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych lub doposażonych w ramach programu w sprzęt niezbędny do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz uczniami młodszymi – łącznie 1 sztuka.
13.    Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi i uczniów młodszych objętych pracą indywidualną – łącznie 20 osób, w tym 12 kobiet.
14.    Liczba szkół i placówek systemu oświaty, które wykorzystują sprzęt niezbędny do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – łącznie 1 sztuka.
15.    Liczba uczniów, którzy uczestniczących w zajęciach rozwijających kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne – łącznie 80 osób, w tym 41 kobiet.
16.    Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne (dotyczy oprogramowania do nauki języka angielskiego) – łącznie 1 sztuka.
17.    Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach opartych na metodzie eksperymentu – łącznie 16 osób, w tym 9 kobiet.
18.    Liczba uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych uczestniczących we wsparciu w zakresie indywidualizacji – łącznie 20 osób, w tym 12 kobiet.
19.    Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniach – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.

koscielec_proj_2020 

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności