Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkoły podstawowej w Kościelcu
Gmina Pakość realizuje projekt pt. „Podnoszenie osiągnięć edukacyjnych uczniów szkoły podstawowej w Kościelcu w gminie Pakość poprzez indywidualizowanie procesu nauczania i wychowania” w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
Głównym celem projektu jest wzrost jakości nauczania w Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu poprzez wdrożenie kompleksowego programu obejmującego zajęcia dodatkowe dla 80 uczniów Szkoły Podstawowej w Kościelcu (41K, 39M), doposażenie/lub utworzenie nowych pracowni szkolnych oraz dokształcenie 6 nauczycieli (3K, 3M) w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2021 r.
Dofinansowanie projektu z UE: 133 973,75 zł
Przewidziane efekty realizacji projektu:
1. Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych – łącznie 27 osób, w tym 15 kobiet.
2. Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne – łącznie 1 sztuka.
3. Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.
4. Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie – łącznie 80 osób, w tym 41 kobiet.
5. Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie – łącznie 3 osoby, w tym 2 kobiety.
6. Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
7. Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie – łącznie 1 sztuka.
8. Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu – łącznie 64 osoby, w tym 33 kobiety.
9. Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.
10. Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
11. Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – łącznie 1 sztuka.
12. Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych lub doposażonych w ramach programu w sprzęt niezbędny do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz uczniami młodszymi – łącznie 1 sztuka.
13. Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi i uczniów młodszych objętych pracą indywidualną – łącznie 20 osób, w tym 12 kobiet.
14. Liczba szkół i placówek systemu oświaty, które wykorzystują sprzęt niezbędny do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – łącznie 1 sztuka.
15. Liczba uczniów, którzy uczestniczących w zajęciach rozwijających kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne – łącznie 80 osób, w tym 41 kobiet.
16. Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne (dotyczy oprogramowania do nauki języka angielskiego) – łącznie 1 sztuka.
17. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach opartych na metodzie eksperymentu – łącznie 16 osób, w tym 9 kobiet.
18. Liczba uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych uczestniczących we wsparciu w zakresie indywidualizacji – łącznie 20 osób, w tym 12 kobiet.
19. Liczba nauczycieli uczestniczących w szkoleniach – łącznie 6 osób, w tym 3 kobiety.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!