Spotkanie organizacyjne ws. dożynek gminnych
W sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Pakości odbyło się spotkanie organizacyjne burmistrza Pakości Michała Siembab z sołtysami oraz przedstawicielami lokalnych instytucji.
W spotkaniu udział wzięli również: skarbnik gminy Agnieszka Chlebicka, sekretarz gminy Joanna Zemełka, kierownik referatu Komunalno-Inwestycyjnego, Rozwoju i Ochrony Środowiska Bartosz Krajniak, młodszy referent ds. rolnictwa, melioracji i leśnictwa Alicja Kędzierska, inspektor ds. organizacyjnych i promocji gminy Katarzyna Lewandowska oraz dyrektor Ośrodka Kultury i Turystyki w Pakości Arkadiusz Fryszka.
Celem spotkania było omówienie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem gminy, a także zaplanowanie przygotowań do nadchodzących Dożynek Gminnych. Szczególną uwagę poświęcono organizacji tegorocznych dożynek – ustalono wstępny harmonogram wydarzenia oraz podział obowiązków pomiędzy poszczególne sołectwa i jednostki organizacyjne.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i konstruktywną dyskusję.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!