Program Granty PPGR - Informacja dla osób, które złożyły wniosek w ramach projektu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
W nawiązaniu do ogłoszonego konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” organizowanym przez Centrum Projektów Cyfrowa Polska, informujemy, że Gmina Pakość złożyła wniosek w ramach przedmiotowego konkursu w dniu 4 listopada 2021 r.
17 listopada br. większość spośród 1608 gmin, które złożyły wnioski w konkursie Granty PPGR, otrzymała od organizatora (CPCP) polecenie weryfikacji do 16 grudnia br. danych zawartych w oświadczeniach mieszkańców chcących skorzystać z programu. Gmina Pakość dokonała weryfikacji poprawności danych związanych m.in. z miejscem zamieszkania beneficjenta, pokrewieństwem w linii prostej z byłym pracownikiem PGR, potwierdzeniem faktu pracy tej osoby w PGR oraz potwierdzeniem nieotrzymanie wcześniej przez beneficjenta sprzętu komputerowego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych.
Gmina Pakość dokonała weryfikacji ww. informacji, a następnie przesłała wniosek do ponownej weryfikacji do Centrum Projektów Polska Cyfrowa i obecnie oczekuje na potwierdzenie jego poprawności. Ze względu na dużą ilość gmin biorących udział w projekcie (do konkursu zgłosiło się 1608 gmin), procedura weryfikacji poprawności wniosku może się wydłużyć.
Zgodnie z regulaminem konkursu zakup sprzętu komputerowego odbędzie się wyłącznie po zakwalifikowaniu się Pakość do uczestnictwa w programie i wyłonieniu Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zadania zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
O konieczności podpisania umowy przekazania sprzętu oraz jego odbiorze będziemy Państwa informować telefonicznie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej organizatora konkursu https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!